רעיונות למתנות יום הולדת לגברים

בחורים חשאיים ברצונותיהם. כשבוחרים מתנה עבורם, מתעוררת קהות חושים ומתעוררת השאלה: מה לתת לגבר ליום הולדתו? והאם מתנות אקסטרים לגבר ליום הולדת מתאימות לכל אחד? בבחירת מתנה לגבר, אתם צריכים להסתמך על התחביבים שלו, מעמדו, גילו ותקציבו. על מנת שההפתעה תהיה נעימה, עליה לכלול מספר קריטריונים בסיסיים:

  • גיל- למשל גאדג'טים חדשניים מתאימים לבחור צעיר, לגברים מבוגרים – מכשירי חשמל ביתיים, מכשיר לעיסוי ועוד.
  • מקצוע- על המתנה להתאים לתחום הפעילות של איש יום ההולדת.
  • מידת הקשר- עמית ובעל צריכים לקבל הפתעות שונות. אם איש יום ההולדת לא אומר בגלוי מה הוא רוצה לקבל ביום ההולדת שלו, אתם יכולים להציג אפשרויות אוניברסליות כמו שעון, יומן, עט יוקרתי ועוד.

רעיונות למתנות לפי תחביבים

רעיונות למתנות יום הולדת לגברים יכולים להתאים לתחביבים שלו, למשל מתנות אקסטרים לגבר ליום הולדת יתאימו למי שחובב ריגושים ופחות לאחד שאוהב לבלות את שעות אחר הצהריים שלו בקריאת ספר טוב.

עבור דייגים אתם יכולים לרצות את הדייג עם חכה, סכין לחיתוך דגים, ספר על דיג ועוד.

עבור בחורים שאוהבים לטייל, אתם יכולים להציג ארגונית אחסון, כרית צוואר, מצפן.

לאוהבי רכב אחד הרעיונות המקוריים למתנות יום הולדת הוא ספל תרמי. בזמן הנהיגה ניתן ליהנות ממשקה חם במשך מספר שעות. ספלים תרמיים מודרניים שומרים על הקור, כך שניתן להשתמש בהם במזג אוויר חם. אפשרויות מעניינות – מצלמת וידאו לרכב, כיסוי למושבים ועוד.

מתנות אקסטרים לגברים

מתנה יוצאת דופן היא כיפית ומקורתי. האפשרויות היותר נפוצות עבור מתנות אקסטרים לגבר ליום הולדת:

  • צניחה חופשית- אם אדם אוהב ספורט אתגרי, הוא בהחלט יאהב מתנה כזו. כמו כן ניתן לצלם את הצניחה.
  • כיתת אמן בנושא נהיגת אקסטרים, כולל שיעור על התגברות על מכשולים, פניות חדות.
  • נסיעה על טרקטרונים- אתם יכולים לקבל הרבה חוויות ורגשות חדשים.
  • טיפוס הרים- זה יפתח את הרוח התחרותית אצל הגבר.

יש הרבה אפשרויות למתנות להרפתקנים. ניתן לתת סיור אקסטרים בתשלום או שובר מתנה כדי שיבחר את הספורט בעצמו. כל הפתעה צריכה להיות מלווה ברצון להגשים משאלות. זה יוכיח שוב כבוד ואהבה לאיש יום ההולדת. אז אם האיש שלכם הוא לגמרי מחפש ריגושים, אתם יכולים להפתיעו אותו על ידי הענקת שובר מתנה לנהיגת מרוצים ברכב ספורט יוקרתי. נשמע לכם מעניין? צרו קשר בטלפון 054-534-4430 עם חברת אקזוטיק קארס.

השאירו פרטים:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר