איך להפוך לנהגי אקסטרים ממש כמו מקצוענים?

בזמן שאתם צופים בסרט "מהיר ועצבני" ועוד מגוון סרטי מרוצים אחרים, האם אי פעם תהיתם איך גיבורי הסרטים האלה משתתפים במרדפים, תופסים פושעים במכונית ומדברים ברוגע בטלפון, תוך כדי שהם דוהרים לאורך הכביש המהיר, מתמרנים בזריזות בין המכוניות? איך זה אפשרי? כיום, כל אחד יכול להרגיש כמו גיבור של אחד מהסרטים האלה ואחרים, ולחוות חווית נהיגה אקסטרים. בשביל זה יש קורס לנהיגה אקסטרים – מקום שבו למי שרוצה פרץ אדרנלין תהיה הזדמנות לחוות את הריגוש שבמרוץ, לנהוג במכוניות הכי מהירות בעולם, לנסוע במסלול מתפתל, להרגיש את המכונית על 200 קמ"ש.

מה ניתן ללמוד בשיעורי נהיגת אקסטרים?

בהתבסס על העיקרון שהחיים הם מסע, לא יעד, קורסים המעניקים חווית נהיגה אקסטרים מציעים למחפשי ריגושים נסיעה בכל אחת מהמכוניות האקזוטיות במסלול המהיר. השיעורים מועברים על ידי מורה נהיגה אקסטרים מנוסה וסבלני עם ניסיון רב שנים במרוצי מכוניות או כזה שעבר אימונים מיוחדים. לאחר היכרות קצרה מאחורי ההגה של המכונית שלכם או מאחורי ההגה של מכונית מירוץ, אתם יכולים ללמוד איך להתנהג במצבים מסוכנים. תבינו למה המכונית מחליקה ואיך נוהגים במצב כזה. קורסי ההכשרה כוללים גם פניות חדות, בלימת חירום, איזון מרכז הכובד של המכונית. תלמדו גם כיצד להימנע ולמנוע תת-היגוי, הגורם להחלקת הגלגלים האחוריים של המכונית. בשיעורי נהיגת אקסטרים ניתן ללמוד:

  • לעבור כל מיני מכשולים;
  • לנסוע על מסלול רטוב, להפעיל בלימה קיצונית בכבישים חלקים;
  • לעשות פניות חדות למנוע התנגשויות בלתי הפיכות;
  • ירידה במדרונות תלולים;
  • לנסוע בשטח, חול ודרך נהרות רדודים.

את כל השירותים המוצעים ניתן לחלק למספר רמות, שכל אחת מהן מורכבת ומסובכת יותר. מישהו ירצה לעצור בשלב הראשון, לאחר שלמד את היסודות של נהיגת אקסטרים, ומישהו יתעניין בקורס הקשה ביותר. הכל תלוי ברצונות הנהג ובעיקר ביכולות שלו.

אם אלו רכבים נוסעים בנהיגת אקסטרים?

מכוניות לנהיגת אקסטרים בעזרתם תוכלו לחוות חווית נהיגה אקסטרים מאובזרות במיוחד לנסיעות אלו. כלי הרכב מצוידים בכל הדרוש להבטחת בטיחות בזמן הנהיגה: תלים ספורטיביים, מושבים מיוחדים, חגורות בטיחות מיוחדות. אבל אפשר להבין נהגים שלא מעוניינים לקחת את נהיגת האקסטרים לתחביב קבוע, אלא מעוניינים בחוויה חד פעמים שתטריף את החושים. אם אתם מעוניינים להפוך לנהגי מרוצים ליום אחד, כדי להנציח חוויה מרגשת לכבוד אירוע משמעותי בחיים, למשל יום הולדת עגול, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת אקזוטיק קארס 054-534-4430

השאירו פרטים:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר