מתנה לגבר ליום הולדת 40

יום ההולדת של בעלך הולך וקרב ואת לא יודעת איך להפתיע אותו. את מרגישה שהדבר היחיד שהוא יכול להיות באמת שמח ממנו, זו מתנה שהיא  חוויה משוגעת. בעלך חולה על אקסטרים, הוא חולה ריגושים ורק תתני לו לחוות חוויה משוגעת. לנו, אקזוטיק קארס, יש פתרון מושלם עבור מתנה לגבר יום הולדת 40- להיות נהג מרוצים ליום אחד. כן, הדבר קיים בארץ. בבית שמש בין הרי ירושלים, ישנו מגרש אשר כולו מיועד לנהיגת מרוצים, עם המכונית הנחשקת קורבט סטינגרי האמריקאית. רשמי את בעלך כבר עכשיו לחוויה בלתי נשכחת שתביא אותו לרמות ריגוש מטורפות!

מתנה לגבר יום הולדת 40- נהיגת מרוצים

על מנת שנהיגת מרוצים תהיה ברמה גבוהה, שני דברים חייבים להתקיים- הראשון זה מסלול ברמה גבוהה וחווייתית, והשני זה סוג המכונית. כפי שציינו מקודם, המכונית המכובדת היא לא אחרת מאשר קורבט סטינגרי 2020, אשר ידועה בתור מכונית הספורט הטובה והמבוקשת ביותר בעולם. אם תרצו לרכוש את המכונית בארצות הברית או באיחוד האמירויות, תאלצו להמתין מעל שנה עד שתקבלו את הרכב. בנוסף, מסלול המכשולים שלנו מחמיא מאוד ליכולות של הרכב. חשוב לצין שעל מנת לחוות את החוויה, יש להיות מעל גיל 30 ועם רישיון נהיגה בתוקף. כמוכן, רגע לפני שמתחילים עוברים תדריך עם כל המידע החשוב שעל הנהג לדעת וטיפים על מנת שהנהיגה תהיה בטוחה ומהנה. לאחר מכן, מתנסים במסלול שהוא מישורי וישר, וכאשר לנהג יש ניסיון, יוצאים לדרך עם מסלול שהוא מלא בעליות וירידות, פניות וסיבובים, וכל זה אל מול הרי ירושלים הירוק המהפנט.

נהיגת מרוצים- המתנה המושלמת

אין ספק שנהיגת מרוצים עבור מתנה לגבר יום הולדת 40, זו בחירה מעולה. הנהיגה החווייתית תגרום לגבר להיות נרגש ומלא אנדרנלין, כאילו חזר לגיל 20. אין ספק שדבר זה לא יכול להתרחש לולא אקזוטיק קארס, שאחראית על מסלול המרוצים ועל המכונית האדירה קורבט סטינגרי 2020. הזמיני כבר עכשיו מקום ליום ההולדת של בעלך אצלנו באקזוטיק קארס, לחוויה חד פעמית ובלתי נשכחת!

השאירו פרטים:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר