מה זה אומר להיות נהג מירוצים בפועל?

גם נהגי מרוצים מקצועיים התחילו את דרכם מהגשמת חלום קטן של נהיגת מירוץ ליום אחד. אבל מה זה אומר באמת להיות נהג מירוץ? מירוץ מכוניות ספורט הוא סוג של ספורט בו מתרחשים מירוצי מכוניות על הכביש, במקרה זה מסלול מיוחד. רכבי הספורט עשויים להיות בנויים במיוחד למירוץ או משויכים לדגמי ספורט של חברות מוכרות. באופן כללי, מרוצי מכוניות ספורט הם אחד מהסוגים העיקריים של מירוצי מכוניות מעגלים, כגון פורמולה 1. נהגי מירוצים מתאמנים כדי לרכוש את כל המיומנויות הנדרשות כדי להצליח לתמרן את הרכב באופן אופטימלי על מסלול מירוצים תוך שמירה על ריכוז מירבי ובטיחות.

היכן מתאמנים כדי להפוך לנהגי מירוצים מקצועיים?

כיום ניתן למצוא בית ספר לנהיגה ספורטיבית, בו כל אוהד ראלי יכול להתיישב ליד ההגה של מכונית מירוץ המפתחת מהירות אדירה, תוך ציות לתנועה הקטנה ביותר של ההגה. בין אם מדובר באימון בן שעתיים, קורס נהיגת מירוץ ליום אחד או תחילתה של קריירה מקצועית, אם תעשו את דרככם בעזרת ליווי מקצועי של מדריכים מיומנים, תמצאו את עצמכם מסוגלים ליותר ממה שאי פעם דמיינתם. אקסטרים תמיד עובר את גבולות האפשרויות הידועות. לא משנה כמה טוב ובטוח אתם נוהגים במכונית בעיר ובמסלולים בין-עירוניים, אימון של נהיגת אקסטרים מאחורי ההגה של מכונית מירוץ יגלה מיד את כל הטעויות, וצורת עבודה אינדיבידואלית תאפשר לכם לשלוט בטכניקות חדשות בתחום תוך הזמן הקצר ביותר האפשרי.

האם חברת אקזוטיק קארס זה המקום להתנסות בתור נהגי מירוצים?

חברת אקזוטיק קארס היא חברה המתמחה בנהיגת אקסטרים עם רכב הסורט המדובר, קורבט החדשה, כאשר מייסד חברת אקזוטיק קארס, חן שטבינסקי, הוא נהג מרוצים מקצועי עם ניסיון רב שנים בתחום ליווי, הדרכה ולימוד של נהיגת אקסטרים. פניות חזקות, חווית נהיגה במהירות גבוהה – כל זה זמין גם לנועזים וגם לביישנים ביותר, על ליווי מקצועי של המדריכים הטובים ביותר של חברת אקזוטיק קארס. מאחורי ההגה של מכונית מירוץ זה תמיד פרץ אדרנלין וחוויה שלא ניתן לשכוח. אז אם אתם שוקלים להתחיל קריירה בנהיגת מירוצים, רוצים להפטיע משהו יקר לכם לכבוד אירוע חשוב או יום הולדת, או פשוט רוצים להגשים חלום ישן בו אתם מנסים את עצמכם בנהיגת מירוצים ליום אחד, חברת אקזוטיק קארס, אשר זמינים עבורכם במספר 054-534-4430, ישמחו לשריין עבורכם תאריך למפגש החלומי.

השאירו פרטים:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר