מתנה חוויתית לגבר

הגבר החשוב בחייכם חוגג יום הולדת. לא משנה אם זה בעלך, אבא, האח או החבר הכי טוב, כנראה שלכולם מגיעה מתנה לכבוד היום המיוחד. כידוע, גברים רבים אוהבים אקשן, ריגוש ואקסטרים. זוהי משימה לא פשוטה לרגש גבר ביום הולדתו, ובעיקר להפתיע אותו. אם אתם מחפשים מתנה חווייתית לגבר, שהוא ירגיש בעננים שהוא חווה חוויה כזו ושתצליחו לגרום לו לתחושות של אושר עילאי, אין ספק שניסיון בנהיגת מרוצים זו המתנה המושלמת. אם אתם מחפשים מקום לעשות בו בארץ, שתדעו שקיים מקום אחד כזה, שהוא מקצועי ברמה בין לאומית ובעלת המכונית הטובה בעולם, אקזוטיק קארס, שיגרמו לכם לחיות בסרט ליום אחד.

מתנה חווייתית לגבר- נהג מרוצים ליום אחד

אין ספק שלהיות נהג מרוצים ליום אחד זו מתנה חווייתית לגבר שהוא לעולם לא ישכח. אצלנו באקזוטיק קארס, יש את שני הדברים החשובים ביותר על מנת שנהיגת המרוצים תהיה מושלמת- מסלול שהוא חווייתי ומותאם לנהיגת מרוצים וכמובן מכונית ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו, אקזוטיק קארס, ממוקמים בבית שמש בין הרי ירושלים. על מנת שתוכלו לחוות את החוויה הזו, עליכם לוודא שמי שהמתנה היא עבורו הוא גבר מעל גיל 30 ושרישיון הנהיגה שלו בתוקף. מומלץ להזמין שבועיים מראש לפחות, כי עם מכונית כמו שלנו, קורבט סטינגרי, אין אחד שלא מחכה רק לנהוג בה. כמוכן, רגע לפני שמתחילים בנהיגה, הנהג עובר תדריך עם כל הדגשם החשובים שעליו לדעת וכמובן טיפים לנהיגה חווייתית. מתחילים בסיבוב הכרות, במסלול ישר ומישורי, וכאשר רואים שהנהג שולט ברכב- עולים לדבר האמיתי. מסלול עם אין ספור עליות וירידות, המון פניות וסיבובים וכל זה סביב הרי ירושלים. אין ספק שחוויה זו תהיה המתנה המושלמת לגבר!

על המכונית שלנו

אחרי שהחלטתם שאת מתנה חווייתית לגבר תרצו לעשות אצלנו, אקזוטיק קארס, נספר לכם על הרכב שלנו. קורבט סטינגרי, שנת 2020 הוא רכב הספור המוביל בעולם. עם 500 כוח סוס, מנוע 6200 סמ"ק, הנעה אחורית והנעה מ0-100 ב0.29 שניות, אין ספק שזה רכב שלא רואים כל מקום, שאותו, תוכלו למצוא בארץ רק אצלנו!

יום ההולדת של בעלך הגיע ועוד פעם את שוברת את הראש מה עלייך לקנות לו. הרי מבגדים הוא לא מתחדש, אין כרגע טיול שהוא מאוד היה רוצה לעשות ואת חושבת על חוויה שהוא יכול לעשות

לחשוב על מתנת אקסטרים לגבר זה כבר נהיה משימת קצת יותר קלה, הוא יכול לעשות צניחה חופשית, קורס צלילה, סנפלינג או אפילו נהיגה ספורטיבית. רבים אינם מודעים לכך, אבל כן, אפשר לעלות על מסלול מרוצים בארץ עם מכונית ספורט יוקרתית. זאת ניתן לעשות אצלנו, באקזוטיק קארס. אקזוטיק קארס היא החברה היחידה בארץ שמספקת חוויה זו, על נהיגה במכונית הספורט היוקרתית קורבט סטינגרי 2020. אין ספק, שלהיות נהג מרוצים ליום אחד, זו המתנה המושלמת לגבר. צרו איתנו קשר על מנת לקל עוד פרטים!

מתנת אקסטרים לגבר – נהג מרוצים ליום אחד 

גברים זקוקים לריגוש. הם צמאים לדפיקות הלב החזקות, הזעה מהתרגשות והאנדרנלין הגבוה. אין ספק שאת כל אלה, אנחנו אקזוטיק קארס מספקים. בין אם רוצה לפנק את בעלך, את אביך, החבר הכי טוב או אחיך, זו מתנת אקסטרים לגבר שכל אחד ישמח לקבל. בעיקר, כשהוא נוהג על המכונית האחד והיחידה- קורבט סטינגרי 2020. זו נחשבת למכונית הספורט הטובה בעולם, ואם אתם וצים לקנות אותה באיחוד האמירויות או בארצות הברית, תצטרכו לחכות יותר משנה ברשימת ההמתנה עד שתקבלו אותה. זאת, בזכות חווית הנהיגה שהיא מעניקה. עם 500 כוח סוס, הנעה אחורית, קרביולט, מנוע 6200 סמ"ק והכי חזק- הנעה מ0-1—ב0.29 שניות, היא ללא ספק מכונית שזו חוויה חד פעמית לנהוג בה. עם המסלול שלנו שללא ספק מחמיא למכונית, אנחנו בטוחים שזו חוויה שלא תשכחו בחיים. וגם אם בטעות כן הזיכרון שלכם יתעמעם מהאירוע, הוא כולו מתועד במצלמת הגו- פרו במהלך הנהיגה.

קצת עלינו

אקזוטיק קארס מעניקה חוויה מיוחדת של נהיגה על מסלול מרוצים. אנחנו מאמינים שזו מתנת אקסטרים לגבר שכל אחד ישמח לקבל והוא כנראה לא ישכח אותה בחיים. אז למה אתם מחכים? רשמו את הגבר שלכן כבר עכשיו למסלול המרוצים!

השאירו פרטים:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר