יסודות נהיגה ספורטיבית במסלול המרוצים

מה ההבדל בין נהיגת מרוץ לנסיעה בכבישים ציבוריים? פקקים, רמזורים, מצלמות, כל זה לא מאפשר אפילו להטביע את הדוושה ולהרגיש את מלוא הכוח של המנוע, ועל המסלול אין נתיב מתקרב, אין מצלמות, רק אתם המכונית שלכם וכביש שטוח לחלוטין. זה לא פרץ אדרנלין אמיתי?! הסיבה העיקרית שבגינה רוב האנשים מבקרים במסלול המרוצים היא הנאה מנהיגה, ספורט אתגרי, אפשרות לפרוק רגשית, התפתחות עצמית, לגלות את היכולות של המכונית שלהם, לבחון את עצמם. אבל איך אפשר פשוט לבוא מהרחוב ולנהוג במסלול מרוצים? כמובן, אתם יכולים לנסות ואפילו תרגישו רגשות נעימים. עם זאת, ההנאה לא תהיה שלמה אם לא יהיו לכם מספיק כישורים עבור נהיגת מרוץ. בנוסף, זה יכול להיות מסוכן לרכב, וגם לכם.

 היכן מתחילים לימודי נהיגת מרוצים?

המקום בו כל נהיגה ספורטיבית מתחילה היא עם מיומנויות בסיסיות של אימון נהיגת מרוץ כמו למשל, ישיבה נכונה מאחורי ההגה. ואי אפשר לדמיין אימון ספורט בלי מיומנויות בסיסיות כמו היכולת להאיץ ולבלום. כולנו עושים את זה כל יום בנהיגה רגילה, אבל יש הבדל גדול איך זה צריך לעשות זאת במהלך נהיגה ספורטיבית.

כדי לבצע האצה טובה מהנהג נדרשת החלפת הילוך בזמן ומהיר. יכולת הבלימה באופן כללי היא אחד המפתחות להצלחה בכל סוג של ספורט מרוצים. חשוב להרגיש היטב את אחיזת הגלגלים עם הכביש, להצליח לבחור נקודת בלימה ולהשתמש בכל האחיזה שהשלדה והצמיגים של הרכב יכולים לתת במצב הנוכחי של המסלול. מדריך מנוסה יוכל להסביר במילים פשוטות את התהליכים המורכבים שמתרחשים כשמכונית נעה לאורך מסילה יקצר משמעותית את הדרך לכישורים הנכונים ובסופו של דבר לתוצאה.

האם אפשר גם להנות מנהיגת מרוצים?

האם אתם רוצים להפעיל את המנוע של הרכב ולסחוט את דוושת הגז? אתם רוצים לצאת לכביש המהיר? האם אתם מחפשים הרפתקאות וריגושים? ובכן, אתם במקום הנכון! אם אתם רוצים להנות מנהיגה מהירה במכונית יוקרתית, אבל תחרויות ספורט לא מדברות אליכם, בחברת אקזוטיק קארס אתם יכולים לרכוש שובר מתנה עבורכם או עבור החברים שלכם ולזכות באחד הימים המיוחדים ביותר בחייכם. לחברת אקזוטיק קארס מסלול מרוצים אמיתי, בו אתם תוכלו להתנסות בנהיגת מרוצים ברכב ספורט אמיתי, ולא סתם רכב, אלא בקורבט החדשה. כמו כן, אתם תוכלו להצטלם עם הרכב המרשים הזה, כך שתיה לכם מזכרת מיוחד לכל החיים. רוצים לשמוע עוד פרטים? חייגו 054-534-4430.

השאירו פרטים:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר