האם קשה לנהוג במכונית מרוצים?

לא משנה מהן סוגי התחרויות של נהגי המרוצים, בין אם נהיגה בקו ישר למרחקים ארוכים או מירוץ מהיר על מסלול מעגלי, נהיגה במכונית מרוץ בתחרויות דורשת מהנהג להתאמץ מאמץ פיזי גדול ובעיקר להיות בעל תשומת לב גבוהה כל האפשר לכל הפרטים הקטנים. מרוצים במסלול מעגלי של הכביש המהיר מכניסים את הנהג לרמת מתח גדולה במיוחד. הסיבובים, העליות והירידות שנתקלים כאן מאלצות את הנהג לעבוד כל הזמן עם דוושת הגז, הבלם, ההילוכים וההגה. בנוסף, עליו לפקוח עין ערנית על תנועת המתחרים, וכמובן לא להוריד את עיניו ממכשירי הבקרה. כאשר מכונית נוסעת במהירות גבוהה, אפילו בקטעים ישרים של הכביש המהיר, יכול להיות לנהג קשה מאוד להסיר את עיניו מהכביש. ההפרעה הקלה ביותר בתצפית עלולה להוביל לאובדן המיקום הנבחר של המכונית על המסלול או לסטייה בכיוון הנסיעה.

מדוע כה חשובה היכולת לריכוז גבוה?

תשומת לב הנהג חייבת להיות ממוקדת כל הזמן על הכביש. וככל שמהירות התנועה גבוהה יותר, כך מבטו צריך להיות ממוקד יותר. כאשר מכונית נעה במהירות של 200 קמ"ש, כאשר בכל שנייה הרכב נוסע 55.6 מטר, יש לספק את הראות לכביש במרחק של 300-500 מ' לפחות. אם באורך כזה של מצע הכביש הוא אינו נראה לעין, מה שקורה לעתים קרובות בנתיבי כביש מהיר, אזי יש להפנות את מבטו של הנהג לנקודת הראות הקיצונית. יחד עם זאת, יש צורך שהרוכב ידע היטב איזה כיוון ופרופיל יש לכביש סביב העיקול או בעלייה. האימון חשוב מאוד בלימוד מסלול המירוצים בעת נהיגה במכונית מרוץ.

לימוד המסלול תרם יציאה למרוץ

נהגים מנוסים ברמה גבוהה טוענים כי זכו להצלחה בעיקר בזכות הכנה יסודית ומקיפה לתחרות. יש צורך להגיע למקום התחרות להכנה סופית של הרכב ולימוד המסלול לפחות שבוע לפני ההתחלה. את ההיכרות הראשונית עם המסלול ניתן לעשות על רכב רגיל ופתוח לתנועה כללית. אבל בהמשך, הנהג בהחלט צריך לעבור את המסלול במכונית המרוץ שלו. נהיגה במכונית מרוץ באופן כללי, ובמיוחד במהירויות גבוהות, שונה בתכלית מנהיגה במכונית רגילה בזמן פעולה רגילה. אז אם אתם לא מעוניינים להיות נהגי מרוצים, אבל בהחלט רוצים לחוות את חווית הנהיגה ברכב ספורט יוקרתי לפחות פעם בחיים, חברת אקזוטיק קארס ישמחו לעזור לכם בכך עם רכב הקורבט היוקרתי החדש. התקשרו עוד היום למספר 054-534-4430, כבר מחר תוכלו להפוך לנהגי מרוצים ליום אחד.

השאירו פרטים:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר