נהיגה ספורטיבית מתנה

לאבא יש יום הולדת, ואתם, המשפחה שלו, רוצים לפנק אותו במתנה. מעבר לכך שיש לו יום הולדת, אתם רוצים להוקיר לו תודה על כך שהוא בעל ואבא נפלא. ובכן, הוא לא מתרגש ממתנות חומריות והוא חובב אקסטרים מושבע, ולכן אתם מחפשים מתנה שהיא  יותר לכיוון החוויה. תגידו, האם ידעתם שבארץ יש מסלול מרוצים? אם לא, הכירו את אקזוטיק קארס! המקום היחיד בארץ בו ניתן לעלות על מסלול מרוצים אתגרי ואקסטרימי, עם מכונית הספורט הטובה בעולם- קורבט סטינגרי 2020. נהיגה ספורטיבית מתנה היא ללא ספק החוויה המיוחדת והמהנה שתוכלו לתת לאבא של הבית!

נהיגה ספורטיבית מתנה עם קורבט סטינגרי

נהיגה ספורטיבית מתנה עם קורבט סטינגרי עבור רבים נשמע כמו הגשמת החלום. ובכן, החלום, הינו בר הגשמה. בבית שמש, אנחנו אקזוטיק קארס יושבים, עם מסלול מרוצים מיוחד ומאתגר בתוך הרי ירושלים, כשהייחודיות שלה היא ללא ספק מכונית הספורט הטובה בעולם- קורבט סטינגריי! מכונית שהושקעה בה מחשבה רבה, אחרי קיצוץ בנפח המנוע ועלייה בכוח הסוס, עם יכולות מוטוריות מיוחדות ונוחות נהיגה שאופיינית רק לה, לנהוג במכונית הזו היא הגשמת פנטזיה. למכונית 500 כוח סוס, 6200 ס"מק נפח מנוע, הנעה אחורית והנעה מ0-100 ב0.29 שניות, שהופכים אותה למכונית שאין כמותה בעולם. חולמים לנהוג עליה? שימו לב שאתם מזמינים מקום לפחות שבועיים מראש (כי מי לא רוצה לנהוג על קורבט?), שרישיון הנהיגה בתוקף ושגיל הנהג הוא מעל 30.

נוהגים איתכם לאורך כל הדרך

כשחושבים על נהיגה ספורטיבית מתנה בארץ, המקום היחיד בו ניתן לעשות זאת זה אקזוטיק קארס. החברה, שהייתה ידועה בשמה הקודם ספיד אפ, נסגרה ונפתחה שוב עם שם חדש ומכונית מעולה ועם מסלול מרוצים משופר ומשודרג! אנחנו איתכם החל משיחת הטלפון הראשונה ועד ליום המיוחד, בו כמובן ניתן את ההנחיות החשובות לנהג, נוודא איתו שהוא מרגיש בנוח על הרכב ונלווה אותו לכל הנסיעה כמובן עם צילום איכותי של מצלמת גו- פרו החדשה. אז למה אתם מחכים? שריינו כבר מקום לנהיגה ספורטיבית עבור האדם הקרוב לכם!

השאירו פרטים:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר