מה היא נהיגת אקסטרים?

אם אתם מעוניינים לדעת הכל אודות נהיגת אקסטרים, הגעתם למקום הנכון. באופן כללי,  נהיגת אקסטרים זה יותר כמו ספורט או תחביב – נהגים כאלה, למעשה, מתוודעים לטכניקות של נהגי מירוצים מקצועיים. הם לומדים לשלוט בטריקים כמו פניות חדות, החלקה מבוקרת ועוד. ללמוד לנהוג במצבים לא סטנדרטיים – למשל, עם מערכות אבטחה אלקטרוניות מנותקות – ולהשתמש בבלם היד תוך כדי תנועה. נהגי מירוצים חייבים להיות בעלי כושר טוב ובעלי יכול ריכוז גבוהה, כדי לצלוח את כל המכשולים במהלך מירוץ מכוניות.

למה שימושית נהיגת אקסטרים?

נהיגת אקסטרים ממש מגבירה את תחושת הנהג עם המכונית ואת רמת המיומנות, מאחר והיכולת לבצע פעלולי סרטים היא פיתוי לכל חובב רכב. אבל אין לנהיגת אקסטרים שום תועלת מעשית בתנאי העיר במהלך נהיגה רגילה עם הרכב הרגיל שלכם. הפעלולים אותם לומדים, ומשתמשים בהם בעת נהיגת אקסטרים, לא יעזרו לאף נהג בעת נהיגה להציל הולך רגל אשר קפץ לכביש או להימנע מכל מצב חירום זה או אחר. להפך, במקרים מסוים נהיגה לא מותאמת לכביש העירוני היא זו שמייצרת מצבים מסוכנים ויכולה לגרום לתאונות לא רצויות. אם אתם מאוד מתעניינים בנושא, ורוצים לדעת הכל אודות נהיגת אקסטרים, המקום הנכון לעשות זאת הוא בליווי מדריך מקצועי וכמובן במקום המיועד לביצוע פעלולים ונהיגת אקסטרים, כמו במסלולים מירוצים ייעודיים לשם כך.

ומה לגבי נהיגת אקסטרים במתנה?

אם אתם מחפשים מתנה מקורית לאירוע או ליום הולדת, אין ספק כי נהיגת אקסטרים היא מתנה בלתי נשכחת. הנהיגה מתקיימת על רכב קורבט החדש, רכב הספורט המדובר ביותר בארץ ובעולם. ההדרכה מתבצעת על ידי נהג המרוצים חן שטבינסקי, בשטח בטוח, ייחודי ומאובזר במיוחד לאימון בנהיגת אקסטרים. נהיגת אקסטרים היא נהיגה טובה מאוד, מופתית בכל מצב, בין אם מדובר בכבישים קשים של מטרופולין רועש או במסלול מירוצים, ואתם יכולים ללמוד נהיגה כזו עם חברת אקזוטיק קארס. בסופו של יום, מדובר פעילויות מרגשות המלמדות מיומנויות שימושיות. המדריך שיפגוש אתכם, יספר לכם הכל אודות נהיגת אקסטרים, ילווה אתכם בתשוקה לעולם הנהיגה המרגש, יתרגל אתכם ללא לאות כישורי נהיגה בתנאים שונים, ויחשוף אתכם לסודות ולדקויות של המיומנות המקצועית. בנוסף בתור זיכרון לכל החיים תוכלו לצלם את נהיגת האקסטרים שלכם עם מצלמה המותקנת ברכב. אז אם אתם לא יודע מה לתת במתנה לאנשים היקרים לכם, שמתלהבים ממכוניות או מרוצים, נהיגת אקסטרים במתנה היא החלטה מקורית. חייגו למספר 054-534-4430, ושריינו תאריכים!

השאירו פרטים:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר