להיות נהג מרוצים ליום אחד- מציאות או חלום?

בכל גבר חי גם ילד קטן – זו עובדה, למרות שגברים עצמם מכחישים זאת. עם זאת, עם הגיל, הצעצועים שלהם אינם משתנים, הם רק רוכשים ממדים חדשים. עכשיו זה לא רק מכונית על שלט, אלא מכונית מרוצים אמיתית. זה קורה גם שנציגים מבוגרים מהמין החזק חושבים ברצינות איך להפוך לנהג מרוצים. וכיום, לכל אחד יש הזדמנות כזו. אבל אם אתם שואלים את עצמכם איך תוכלו להפוך לאחד כזה, זה מאוד פשוט, העיקר הוא להיות סבלני, להציב לעצמכם מטרה ברצינות ולעבוד כדי להשיג אותה- כך תהיו נהגי מרוצים ליום אחד.

איך מתקדמים באימוני המירוצים?

לכל מי שחולם להיות נהג מרוצים חייב לעבור הכנה ואימונים. עבור נהג מרוצים מקצועי האימון מתנהל באופן הבא: נהג צעיר מגיע למסלול הקארטינג, בו יש מכוניות רבות השייכות למסלול. ראשית, המאמן מסביר את התיאוריה, לאחר מכן הרוכב פודה את המירוץ ומרכיב קסדה עם מכשיר קשר. המאמן מתיישב עם מכשיר קשר לידו ואומר לו במהלך המרוץ איפה עדיף להאט, איפה לקחת קצת שמאלה ועוד. לאחר המרוץ, המאמן דן בטעויות עם הנהג, ולאחר מכן המרוץ הבא מגיע. האימונים של נהגי מרוצים מבוגרים קצת שונים. למשל, הנהג מגיע למסלול מרוצים זה שבוע מראש ומתחילה להתאמן. המאמן צופה איך הנהגים נוהגים, מציע מתי עדיף להיכנס לפנייה ועוד ניואנסים. נהגים לומדים את פעולת המכונית: למשל, הנהג עשוי לגלות שהמכונית פונה טוב יותר שמאלה מאשר ימינה, ומהנדסי מכונות יזיזו את הציר. בנוסף, הנהיגה מוקלטת בווידאו כך שניתן יהיה לנתח שגיאות בפירוט בהמשך. אבל בנוסף לאימונים במעגל, ה נהגים חייבים לשמור על הקושר הפיזי שלהם – ללכת לחדר כושר, לצאת לריצה, לרכוב על אופניים, ללכת לשחות. ואכן, במכונית אדם פשוט מסובב את ההגה, ואילו במכונית מרוצים הוא חווה גם עומסי יתר אדירים. זה מאוד קשה, ולכן חשוב שהנהג יהיה בקושר מצוין כדי לעמוד ולהתמודד כנדרש עם העומסים. אבל אם לא תהפכו לנהג המורצים של פורמולה 1, כך תהיו נהגי מרוצים ליום אחד, אשר יודעים לעשות את העבודה ולהנות מהתוצאות.

הגשימו את החלום עם אקזוטיק קארס

כנראה שלהיות נהגי מרוצים מקצועיים זאת לא אופציה הניתנת להוספה בקורות החיים שלכם, אבל אם אתם עדיין לא מוותרים על החלום לנהוג, אפילו ליום אחד, במכונית ספורט יוקרתית, חברת אקזוטיק קארס בהנהלת נהג המרוצים חן שטבינסקי כאן כדי להגשים לכם את החלום. כל שאליכם לעשות הוא לחייג למספר 054-534-4430– כך תהיו נהגי מרוצים ליום אחד!

השאירו פרטים:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר