כל מה שחשוב לדעת על נהיגת מירוצים

אם אתם מחפשים מדריך מקיף שיסביר לכם איך נוהגים במסלול מרוצים, במדריך שלנו יספק לכם את כל המידע הנחוץ, ולאחר מכן כך תבצעו נהיגה במסלול מרוצים תוך שמירה על בטיחות מירבית. המדריכים המקצועיים ילוו אתכם בקפידה בכל מצבי הנהיגה הקשים. בשלב זה, תוכלו לייעל את כישורי הנהיגה שלכם ולצבור ניסיון שלא יסולא בפז.

אילו מיומנויות חשוב ללמוד לפני עלייה למסלול מרוצים?

מול מצבי תנועה שונים, ולפני שתעלו למסלול מרוצים, חשוב שתלמדו כיצד לשלוט במכונית הספורט. הכנה בשלב הראשון אינה מצריכה ידע מוקדם. זוהי השקעה טובה בכישורי נהיגה בטוחה. בלימה בפינות, העליות והירידות הראשונות, כמו גם מיומנויות של זוויות נטייה רוחביות- כך תבצעו נהיגה במסלול מרוצים. בנוסף למיומנויות הראשוניות של ירידה או בלימה קיצונית, המדריך יראה את סגנון הנהיגה המתאים עם תפעול יעיל יותר של הרכב, מה שיעזור להפחית את צריכת הדלק. הכשרה ואימונים לקראת מסלול מרוצים מקצועי כוללת:

  • סימולטורים לנהיגה;
  • ירידות ועליות על משטחים תלולים;
  • בלימה אסימטרית;
  • זווית בלימה;
  • נסיעות בשטח; נ
  • סיעת מבחן בחסכון בדלק.

השלב הראשוני והאימונים נערכים לרוב על מהירויות לא גבוהות יחסית.

שיפור מיומנויות לנהגים מנוסים

השלב השני יכול לשפר את תגובותיהם של נהגים מנוסים במצבים קשים יותר ובמהירות גבוהה יותר. לאחר הקורס הראשוני ניתן לנסות לנהוג ברכב במצבים קשים יותר. כבישים משובשים, תנאי שטח קשים יותר. במהירויות גבוהות יותר במצבי קיצון, מה שיגביר את יכולת הריכוז והתגובה של הנהג. תרגול וניסיון הם הבסיס לנהיגה מצוינת, במיוחד במצבי תנועה בלתי צפויים. איך לשלוט בתמרוני התחמקות פתאומיים או בלימה מלאה במצבי חירום ולקבל החלטה בשבריר שנייה? מדריך מנוסה יציע תרגילים למניעת היגוי יתר או תת-היגוי, כך תבצעו נהיגה במסלול מרוצים במיומנות ובבטחה.

לנהיגה מושלמת תתעלו על מכשולים שיביאו לכם את האדרנלין ממהירות שיא. אין ספק כי נסיעה במסלול מרוצים במהירויות גבוהות מאפשרות לדחוף את הנהג לתנאי השטח הקשים ולהוציא ממנו את המירב. מסלולי מירוצים, נקודות בלימה אופטימליות – האימון מאפשר לחוות דינמיקה ויעילות בתנאים קיצוניים. תלמדו כיצד להחזיר מכונית שהתהפכה על גלגלים, לעזור לעצמכם במקרה של תקלה. נהיגת שטח בעת אימוני מרוצים יכולה לכלול:

  • נסיעה על מדרונות;
  • מסלולי חול;
  • ירידה ועלייה קיצונית על חצץ;
  • ירידה עם מקדם חיכוך נמוך ועוד.

אם אתם מתעניינים בנהיגת אקסטרים ומעוניינים לשפר את מיומנויות הנהיגה שלכם ברכסי הספורט, כמו גם להתנסות בנסיעה פראית על מסלול מרוצים, חברת אקזוטיק קארס זה המקום בשבילכם, והם זמינים עבורכם במספר 054-534-4430 .

השאירו פרטים:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר