כל המאפיינים של נהיגה ספורטיבית

נהיגת אקסטרים היא שילוב אופנתי של צמד מילים וקורס נהיגה הזוכים לפופולריות רבה. כאשר מדברים על נהיגת אקסטרים  לרוב מדברים על לספורט. מדובר בקורסים שבהם הנהגים לומדים איך מתבצעת נהיגה ספורטיבית, כמו גם את הטכניקות של נהגי מרוצים. הם מאוחדים על ידי הדברים הבאים:

  • טכניקות נהיגת ראלי
  • נהיגה עם מערכות אבטחה אלקטרוניות מושבתות
  • שימוש קבוע בבלם היד בזמן נהיגה

כמו כן, אם אתם רוצים לדעת איך מתבצעת נהיגה ספורטיבית בעזרת דרכי נהיגה ופעלולים לא שגרתיים, ניתן לציין את הפעלולים הבאים:

  • החלקה מבוקרת
  • פניית פרסה "עם בלם יד"
  • פניות פרסה וסיבובים בעזרת החלקה קצבית

האם נהיגת אקסטרים היא שימושית?

אם אתם חושבים על איך מתבצעת נהיגה ספורטיבית, אבל אתם לא נהגי מרוצים במקצוע שלכם, כמובן שמדובר בקורסים מעניינים, הם נותנים אדרנלין, פותחים הזדמנויות חדשות לרכב ולנהג. אבל המלכודת העיקרית של הקורסים הללו היא שטכניקות הנהיגה הקיצוניות הנלמדות אינן ישימות בכבישים ציבוריים. ובכן, דמיינו שאתם נוסעים לאורך טבעת הגן, מהבית במשרד או לוקחים את ילדכם לבית הספר.ואם אתם צריכים להסתובב – האם תמשכו את "בלם היד"? צריך לפנות ימינה ברמזורים – האם תעברו את הפנייה בהחלקה מבוקרת? והכי חשוב, איך כל זה יעזור לכם בשעת חירום? נניח שהולך רגל רץ החוצה לכביש – האם תעשו פניית פרסה קיצונית? סביר להניח שלא.

כלומר, הנהג עבר קורסי נהיגה אקסטרים, למד טכניקות נהיגה-על, אך למעשה נותר בלתי חמוש מול מצבים קריטיים אמיתיים בכביש. מסתבר שאין לקורסי נהיגת ספורט שימוש מעשי בחיי היום יום. אבל הנהג למד משהו! הוא הרגיש טוב יותר את המכונית! הוא עלה לרמה חדשה של כישורי נהיגה!

למה בכל זאת מתבצעת נהיגה ספורטיבית?

אז למה עדיין קימת האפשרות של לימוד נהיגת אקסטרים? כי אנשים אוהבים את זה! כל טכניקות הנהיגה הלא מסורתיות הללו מעניינות ומגבירות ממש את תחושת המכונית ואת רמת מיומנות הנהיגה. במיוחד אם יוצא לכם לנהוג ברכב מיוחד, אשר כל מה שבא לכם לעשות כאשר אתם יושבים מאחורי ההגשה שלו זה להרגיש לרגע נהג מרוצים מקצועי. למזלכם, הגעתם למקום הנכון! חברת אקזוטיק קארס בהנהלת נהג המרוצים חן שטבינסקי מאפשרים לכם לשבת מאחורי ההגה של אחת ממכוניות הספורט היוקרתיות ביותר בעולם! ולא רק לשבת, אלא גם לנהוג בה. עם חברת אקזוטיק קארס תוכלו להפוך לנהג מרוצים ליום אחד ולהתנסות במגוון תכניקות נהיגה ספורטיבית עם הקורבט החדשה, כל שעליכם לעשות הוא להרים טלפון למספר 054-534-4430.

השאירו פרטים:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר