היתרונות המשמעותיים של שיעורי נהיגת מרוצים

בשנים האחרונות העניין בספורט המוטורי, ובפרט בהניגת מרוצים, גדל משמעותית. עבור אנשים מסוימים, זה מספיק לרכוב על מכונית קארטינג פעם אחת כדי להבין את הערך היישומי של ספורט זה, ואחרים ממש לא מוותרים ורוצים לדעת הכל אודות נהיגת מרוצים. נהגי מרוצים רבים חושבים כי שיעורי נהיגת מרוצים בילדות יכולים לעזור לאנשים רבים להכיר את המאפיינים הפסיכופיזיולוגיים של גופם ולהבין כמה היבטים של הנהיגה. ילדים רבים יבינו שלהולך רגל קל יותר לקחת צעד אחורה על המדרכה מאשר לנהג לעצור מכונית. אנשים רבים חושבים שנהיגת מרוצים היא בידור, וכל מי שיש לו מכונית ספורט יכול לנהוג כמו בסרטים. קביעה כזו אינה מבוססת. נהג ספורט חייב לעמוד בדרישות רבות שאינן חלות על נהג רכב רגיל או אופנוע.

מה היא המטרה של נהיגת מרוצים?

בהתחשב בבעיה זו, יש להבין הכל אודות נהיגת מרוצים בבירור, כדי להבין את ההבדלים העיקריים בין תנאי מירוצי הספורט בכלל לבין הנהיגה הרגילה. ההבדל העיקרי הוא במטרה. המטרה של המרוצים היא לעבור את המסלול כמה שיותר מהר, כדי לעקוף את היריבים שלכם. כדי להשיג מטרה זו, יש צורך להשתמש בכל האפשרויות, אלו שהיו ידועות לפני ההתחלה (למשל, אפשרויות הטכנולוגיה), וכאלה שהופיעו במהלך התחרות. יחד עם זאת, יש לזכור תמיד את גבולות האפשרויות הללו, שאסור לחצות לעולם. רכבי ספורט מגיעים מגיעים למהירויות עצומות של מעל 200 קמ"ש, כמה מהירה צריכה להיות התגובה של הנהג כדי לא לאבד שליטה על הרכב במהירויות כאלה בקבוצת מתחרים? בתנאים כאלה, יש צורך להתגבר על פניות רבות, לשלוט בעוצמת המנוע ולהבין כל הזמן שאי אפשר לטעות, אי אפשר לאפשר אי דיוק ולו הקטן ביותר, כל טעות יכולה להיות מכרעת, היא אפילו יכולה להוביל למצב מסוכן. וכל זה מתחת לשאגת המנועים, באווירה מתוחה של מירוץ, מול עיני הקהל.

מה צריך כדי להיות נהג מרוצים?

כדי לנהוג ברכב ספורט בצורה מושלמת, רצוי שיהיה לנהג כישרון. יש להבין את ההגדרה הזו כמכלול שלם של תכונות פסיכופיזיות מיוחדות שלא תמיד ניתן להעריך ולמדוד. לפני שאתם מחליטים לשבת מאחורי ההגה של רכב ספורט בתור נהג, אתם צריכים לשקול בתבונה את היכולות שלכם. לאחר הערכת נכון את היכולות שלכם, אתם יכולים למנוע אכזבות רבות. אבל אתם לא חייבים להיות נהגי מרוצים מקצועיים כדי לנהוג ברכב ספורט ולו פעם אחת בחיים. חברת אקזוטיק קארס בהנהלת נהג המרוצים חן שטבינסקי, מגשימים לכם את החלום, ומאפשרים לכם להפוך לנהג מרוצים ליום אחד, תוך נהיגה באחד מרכבי הספורט היוקרתיים בארץ. חברת אקזוטיק קארס זמינים עבורכם במספר 054-534-4430.

השאירו פרטים:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר