איך ניתן להגשים את החלום ולהפוך לנהג מירוצים ליום אחד?

האם אתם חובבים ריגושים וחוויות יוצאות דופן? האם אתם אוהבים מהירות ומכוניות ספורט חזקות? האם אי פעם חלמתם להיות נהגי מירוץ? אז המתנה הזו בדיוק בשבילכם, הגשימו את החלום -נהג מירוץ ליום אחד. כל שעליכם לעשות הוא להגיע למקום המוסכם מאש ולשבת בנוחות מאחורי ההגה של רכב הקורבט העוצמתי. כעת אתם בעצמכם תנהגו במכונית מירוץ אמיתית ותצללו לאווירה שאין לתאר של מהירות והתרגשות. נהג מנוסה, מורה לנהיגה עם ניסיון רב שנים, יהיה המאמן האישי שלכם על המסלול. הוא לא רק יראה לכם את היתרונות של מכונית ספורט, אלא גם יראה לכם טכניקות תמרון מיוחדות, ילמד אתכם את המרכיבים של נהיגת אקסטרים ויסביר הלכה למעשה כיצד להתמודד עם נהיגה בכל מצב. המכונית מצוידת במערכת בקרה כפולה הממזערת את התרחשותם של מצבים מסוכנים על הכביש. הרי נהיגת אקסטרים היא מתנה ייחודית שאידיאלית הן לנהגים מנוסים והן למתחילים.

מה זה אומר להיות נהגי מירוצים?

בזמן נסיעה ברחבי העיר, סביר להניח שהדופק שלכם לא יעלה הרבה. ואילו לנהגי מירוצים הדופק הממוצע הוא כ- 170 פעימות לדקה, ובזמני שיא הוא מגיע ל-190 פעימות לדקה, שזה המקסימום שאדם יכול להשיג ללא פגיעה בבריאות. מה זה אומר על הנהג עצמו? כדי להיות בדופק ממוצע של 170 פעימות בדקה במהלך המירוץ, נהגי מירוצים צריכים להיות בכושר מעולה. הם עוקבים אחר משטר דיאטה ופעילות גופנית קפדנית מאוד וגם עוברים אימוני אירובי אינטנסיביים. כתוצאה מכך, במנוחה, הדופק שלהם הוא נמוך יותר מאשר אדם רגיל במנוחה. זה שהנהגים יושבים בתוך הרכב במהלך המירוץ לא אומר שהם לא מתאמנים. למעשה, העומס על הלב במהלך המירוץ דומה לזה שחווה רץ מרתון. לכן חשוב לקבל את האימון וההדרכה המקצועיים ביותר לפני תחילת נהיגת אקסטרים.

איך ניתן להגשים את החלום עם חברת חברת אקזוטיק קארס?

האם אתם רוצים להפתיע ולשמח את החצי השני שלכם? מחפשים את המתנה המושלמת ולא בטוחי במה לבחור? אתם מוזמנים להגשים לבני הזוג שלכם את החלום ולאפשר להם להפוך לנהגי מירוצים ליום אחד.  הגשימו את החלום – נהג מירוץ ליום אחד, בעזרת הצעה ייחודית לאוהבי מהירות, אדרנלין וספורט אתגרי. תהפכו לנהג מירוצים אמיתי מאחורי ההגה של מכונית קורבט החדשה והיוקרתית, בהדרכת מדריך מנוסה, נהג המרוצים חן שטבינסקי . תוכלו להרגיש את החוזק והעוצמה של מכונית ספורט מירוץ, לצבור ניסיון נהיגה שלא יסולא בפז בתנאי כביש אמיתיים וללמוד טכניקות נהיגה בטוחות וקיצוניות. לקבלת פרטים נוספים צרו קשר במספר 054-534-4430 .

השאירו פרטים:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר